Bollywood HD Polska po 2 latach obecności na polskim rynku, zmienia logo oraz szatę graficzną! Od 1 lipca br. zmianie ulegną także spoty auto-promocyjne, w których będzie dominował kolor czarny i złoty oraz charakterystyczny dla stylu Bollywood - brokat. 

Bollywood HD jest pierwszym i jedynym kanałem telewizyjnym w Polsce, prezentującym wyłącznie filmy wprost z Bollywood. Indyjskie produkcje realizowane są z ogromnym rozmachem i przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Cechuje je duża emocjonalność, piękne krajobrazy, kolory, muzyka oraz wybitni aktorzy. Bollywood HD trafia do szerokiej publiczności – kobiet, mężczyzn oraz młodzieży. W swojej ofercie posiada filmy o miłości, nasycone piękną muzyką i tańcem, jak również mocne kino akcji pełne popisowych trików kaskaderskich i efektów specjalnych, a także dramaty, thrillery czy komedie. Bollywood HD gwarantuje filmy tylko w najwyższej jakości HD, a ponadto 100% kontentu abonenci mogą oglądać w języku polskim! Dodatkowo kanał serwuje swoim widzom przeszło 600 godzin nowego kontentu rocznie!

„Bollywood HD ma charakter kanału kinowego, nasza oferta zawiera mnóstwo filmów, w tym premiery kinowe wprost ze studia Bollywood. Zmiana szaty graficznej kanału była naturalnym krokiem rozwoju Bollywood HD w Polsce i na świecie. Zależało nam na nowoczesnym, bardzo eleganckim stylu, który będzie miał bezpośrednie odniesienie do jakości prezentowanych przez nas filmów. Mamy wymagających widzów, ponieważ docieramy obecnie do przeszło 28 milionów abonentów na całym świecie, tłumacząc nasz program na 10 różnych języków, w tym na język polski” – podsumował Gilad Elazar, Co-Owner BHD, ISG Media

W Polsce bollywoodzkie produkcje mogą oglądać abonenci TOYA (pozycja 132) od Pakietu Bogaty oraz VECTRA (pozycja 322) od Pakietu Złotego; jak również kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych i ISP, m.in.: SGT S.A.EVIOSMSnetTelkab Tczew,Telewizja Kablowa DipolTelewizja kablowa SAV,Telekomunikacja PodlasieTekaso IITelsat.tv, Stowarzyszenie Użytkowników Sieci Telewizji Kablowej Boruta, Telewizja Kablowa Spółdzielni Mieszkaniowej "Północ" w Częstochowie, STTB- Stowarzyszenie Telewizja Teofilów B, Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Winogrady", Hrubieszowska TVK, Echostar Studio, P.P.H. Aura,Liquid Systems, ISTS Sp. z o.o., DERKOM, Volta Communications, VL Media, Voice Net - Telekomunikacja bez ograniczeńSOFT PRO 2, Interarena, a od maja i czerwca br. także w Telewizja Kablowa Chopin oraz Telewizja Kablowa Bart-Sat

Bollywood HD dociera obecnie do ponad 700 tys. abonentów w Polsce.