Od 9 września abonenci TOYA mogą oglądać nowy kanał lifestylowy Dolce Vita TV. Stacja poświęcona jest podróżom, kulturze, kulinariom i designowi, a startuje m.in. z polską premierą programu „Singletown”
Dolce Vita TV już w ofercie TOYA
Od 9 września br. w ofercie sieci kablowej TOYA oraz jej partnerów w całej Polsce pojawił się nowy kanał - Dolce Vita TV. Stację można oglądać na pozycji 377 listy kanałów, a także w aplikacji TOYA GO.
Docelowo kanał trafi do Pakietu Wygodnego, jednak przez pierwszy miesiąc abonenci TOYA będą mogli zapoznać się z nową propozycją dzięki udostępnieniu jej w tzw. otwartym oknie.
- Bardzo się cieszymy, że polski kapitał zainwestował w kanał telewizyjny na trudnym i wymagającym rynku. Według mnie nasi abonenci otrzymają ciekawy kanał, który jest inny od wszystkich pozostałych. Jestem przekonany, że kategoria lifestyle, do której należy Dolce Vita TV, spotka się z ciepłym przyjęciem według zasady, że lubimy oglądać świat luksusu. Tym bardziej, że dotyczy to bardzo popularnych tematów, jak podróże, kulinaria czy szeroko pojęta kultura. To świetna okazja do promocji naszych pakietów telewizji cyfrowej na jesień, kiedy naturalnie oglądalność telewizji rośnie
- mówi Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA.
Dzięki wprowadzeniu Dolce Vita TV portfolio programowe TOYA obejmuje już 242 kanały telewizyjne.
O kanale Dolce Vita TV Dolce Vita TV to stacja poświęcona podróżom, kulturze, architekturze, sztuce kulinarnej i designowi. W ramówce znajdują się m.in. takie programy jak: „Pociągiem dookoła świata”, „Kurorty miliarderów”, „The Pearl - najbardziej luksusowa wyspa świata”, „Niezwykłe Chatki Plażowe” czy „Wspaniały świat ciast”. To jedyny w Polsce kanał poświęcony celebrowaniu życia w jego najbardziej luksusowej odsłonie.
Już 11 września o godz. 21:00 widzowie Dolce Vita TV zobaczą polską premierę międzynarodowego hitu „Singletown”. To oryginalne reality show, w którym pięć par decyduje się na przerwę w związku, by spędzić lato w luksusowych apartamentach w Londynie. Program opowiada o wolności, nowych doświadczeniach i emocjach związanych z relacjami międzyludzkimi.
- Jesteśmy podekscytowani, że dzięki współpracy z TOYA możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Naszą misją jest inspirowanie widzów do odkrywania świata pełnego emocji - świata, w którym celebrujemy piękno, sztukę życia i różnorodne kultury. Pokazujemy niezwykłe historie, zachwycające obrazy i tworzymy przestrzeń dla treści, które wzruszają, inspirują i fascynują. To dla nas ogromna satysfakcja, że już we wrześniu podzielimy się premierą „Singletown” z odbiorcami TOYA
- mówi Paweł Obczyński, członek zarządu Dolce Vita TV.
Dolce Vita TV nadaje od stycznia 2025 r. Stacja jest dostępna w telewizji naziemnej na MUX L2 (Rybnik, Ornontowice), a także u ponad 50 lokalnych operatorów kablowych w całym kraju.



